127A.JPG

Waarmee kunnen we u helpen?

WoonEnergie hecht waarde aan een goede service. Niet voor niets geven onze klanten minimaal het rapportcijfer 7,5. U kunt van ons verwachten dat u snel en op de juiste manier geholpen wordt.

Meterstanden doorgeven of termijnbedrag aanpassen

Mijn WoonEnergie account activeren

Activeer nu Mijn WoonEnergie en krijg met handige tools inzicht in uw energieverbruik

Veelgestelde vragen

De netbeheerder is verantwoordelijk voor uw slimme meter. WoonEnergie heeft expliciet uw toestemming nodig om de dagelijkse meetgegevens ervan uit te lezen en te tonen via de EnergieMonitor.

Klik hier om uw toestemming te geven en/of in te trekken.

Nadat u bent overgestapt stuurt WoonEnergie u een meterstandenkaart. Geef uw meterstanden snel en eenvoudig online aan ons door, gebruik daarbij het referentienummer dat u op uw meterstandenkaart vindt.

Meterstanden doorgeven

Bent u overgestapt naar WoonEnergie of heeft u uw verhuizing doorgegeven? Dan stuurt WoonEnergie u een meterstandenkaart. Geef uw meterstanden snel en eenvoudig online aan ons door, gebruik daarbij het referentienummer dat u op uw meterstandenkaart vindt.

Meterstanden doorgeven

Dit is om het u gemakkelijker te maken. Als we uw meterstand nodig hebben voor uw jaar- of eindrekening en u heeft op dat moment een recente meterstand ingevoerd in de EnergieMontior, dan gebruiken we die stand. Handig, want u hoeft hiervoor dan dus niets meer te doen. U ontvangt van ons daarna een bevestiging met de meterstanden die we gebruiken voor uw jaar- of eindrekening.

Sinds de invoering van het verplichte leveranciersmodel per 1 augustus 2013 is de energieleverancier verantwoordelijk voor de meterstanden. U heeft één aanspreekpunt voor uw energiekosten. U ontvangt van WoonEnergie elk jaar een meterstandenkaart voor de jaarnota of tussentijds bij bijvoorbeeld een verhuizing. Het doorgeven van uw meterstanden is belangrijk voor een juiste nota. Wanneer we geen meterstanden van u ontvangen berekenen wij uw standen zonder rekening te houden met uw opgave.

67A.JPG

Neem contact met ons op

Heeft u hulp nodig bij het aanmelden of een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.

0800 - 1466 (gratis)

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 18.00 uur

Stuur een e-mail

Heeft u een storing?

Meld dit direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom. 24 uur per dag bereikbaar via 0800 - 9009.

Gas- en stroomstoringen

Wilt u weten of er in uw regio een storing is? Bekijk dit eenvoudig op de website van Gas- en stroomstoringen.