Voortzetting energielevering door WoonEnergie

Op 27 februari 2019 heeft de ACM (Autoriteit Consument en Markt) besloten de vergunningen van Robin Energie voor het leveren van stroom en gas in te trekken in verband met het faillissement van Robin Energie. WoonEnergie neemt de klanten van Robin Energie over.

142A.JPG

Wat betekent dit voor de klanten van Robin Energie?

Wij zorgen ervoor dat de overstap naar WoonEnergie zo spoedig mogelijk verloopt. Alle klanten van Robin Energie ontvangen van ons een brief met hun nieuwe klantnummer en leveringstarieven.

306A.JPG

Blijvend Voordeel bij WoonEnergie

Wij bieden een eerlijk en transparant tarief. We waarderen niet alleen onze nieuwe klanten, maar ook onze bestaande klanten. Zo weet u zeker dat u goed zit en hoeft u niet elk jaar op zoek naar het beste aanbod om over te stappen. Bovendien profiteert u bij ons automatisch van 100% groene stroom. Blijvend Voordeel dus.

Meestgestelde vragen

We willen de overstap van Robin Energie naar WoonEnergie zo soepel mogelijk laten verlopen. Het is daarom belangrijk dat u zo snel mogelijk uw meterstanden aan ons doorgeeft. Als u een slimme meter heeft, ontvangen wij de meterstanden automatisch. Geen slimme meter? Dan ontvang u bericht van ons om uw meterstanden door te geven.

Alle klanten van Robin Energie krijgen een brief van WoonEnergie met daarin de nieuwe leveringstarieven en meer informatie over de voorwaarden.

Het energiecontract dat klanten van Robin Energie krijgen bij WoonEnergie kan op elk moment kosteloos worden opgezegd met een opzegtermijn van 30 dagen. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze Klantenservice.

Had u een betalingsachterstand bij Robin Energie? WoonEnergie heeft een eventuele openstaande vordering op u niet overgenomen. U bent per maart 2019 uw maandelijkse termijnbedragen aan WoonEnergie verschuldigd. Voor vragen over uw eventuele betalingsachterstand bij Robin Energie kunt u met Robin Energie contact opnemen via 0318 754 862.

Als u nog geld en/of een premium tegoed had van Robin Energie heeft WoonEnergie dit niet overgenomen. Voor vragen hierover kunt u met Robin Energie contact opnemen via 0318 754 862.

WoonEnergie verwelkomt ook alle bewindvoerders en budgetbeheerders. WoonEnergie biedt een eerlijk en transparant leveringstarief. We waarderen niet alleen nieuwe klanten, maar ook onze bestaande klanten. Zo weet u zeker dat u goed zit en hoeft u niet elk jaar op zoek naar het beste aanbod om over te stappen voor uw klanten. Heeft u vragen over de bij uw kantoor aangesloten klanten? Bel dan gerust met WoonEnergie via 010- 8906911.

Alle klanten van Robin Energie ontvangen een brief met hun nieuwe leveringstarieven en klantnummer.

Alle klanten die WoonEnergie heeft overgenomen van Robin Energie ontvangen binnenkort een brief met hun nieuwe termijnbedrag en betaalgegevens.

Daar staan wij buiten, want dat gaat niet over ons. Voor vragen over uw eventuele betalingsachterstand bij Robin Energie kunt u met Robin Energie contact opnemen via 0318 754 862.

Wanneer er werd betaald per automatische incasso bij Robin Energie, gaat WoonEnergie ervan uit dat u ook aan haar via automatische incasso wilt betalen. Wel zo gemakkelijk voor u. Als u toch liever anders wilt betalen, bijvoorbeeld via een acceptgiro, dan kunt u dat eenvoudig regelen via 010-8906911. Werd er automatisch geïncasseerd op een datum naar uw voorkeur? Wij kunnen dit helaas niet overnemen voor de eerste betaling. U kunt hierna wel uw voorkeur zelf aanpassen via Mijn WoonEnergie of de klantenservice.

Deze betalingsregelingen moet u aan Robin Energie blijven betalen.

Voor overige vragen in verband met de overgang van Robin Energie naar WoonEnergie kunt u ons bellen op 010- 8906911. Per e-mail kunt u ons bereiken op Robin@woonenergie.nl, bewindvoerders en budgetbeheerders kunnen ons bereiken op bewindvoerder@woonenergie.nl

De privacy van uw cliënten is erg belangrijk voor ons. Daarom verstrekken we de gegevens pas na een verificatie van uw gegevens. Neem contact op met ons via 010- 890 69 11,  of stuur een e-mail naar bewindvoerder@woonenergie.nl met de gegevens van zowel u als uw client(en).

Wij sturen de meterstandenkaarten naar het leveringsadres omdat dit verplicht is. Op de meterstandenkaart staat een referentienummer waarmee u of uw client gemakkelijk online de meterstanden door kan geven.

289A.JPG

Contact met WoonEnergie

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over deze overnamen? Onze collega's op de Klantenservice helpen u graag verder.

010 - 890 6911

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 18.00 uur

Of stuur een e-mail

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op